Händelserika tider

Vart ska jag börja... Har hänt grymt mycket dem senaste dagarna.
 
Torsdagen var perfekt. Det kändes som om jag var mitt i en kärleksfilm, från början till slut. Kvällen tillbringades i Brick Lane, så himla mysigt där bland trånga gator och härliga vintage-vibbar. Vi var bara spontana och gick lite hit och dit, gick väl till tre-fyra stycken olika barer. Snackade massa strunt, skrattade konstant, dansade och bara myste. Alltså näe, jag kan inte beskriva hur sjukt perfekt allting var. Ett ord beskriver kvällen - perfekt kärleksfilm. 
 
Sen har jag hängt med Courtney och Natasha, bara njutit av livet. Var egentligen Courtneys sista lediga kväll i London i torsdags så jag hängde med henne sen, gissa om jag blev lycklig när hon fick ledigt lördag kväll :') Så igår blev det utgång, på Elk, som vanligt. Runt midnatt drog hon hem för att fixa det sista med hennes packning, jag stannade kvar, hängde med ett härligt gäng och sen när Ewan slutade jobba så åkte vi hem till honom och sov någon timme. Runt fem imorse drog till Courtney för jag hade lovat henne att följa med henne till flygplatsen. Japp, imorse lämnade min bästaste bästa Courtney London. Tårarna bara forsade när vi stod och kramades för sista gången på flera månader. Åh, min älskade Courtney vad jag älskar dig.
 
Kom hem runt halv elva på förmiddagen, sov en stund och här sitter jag nu, helt slut. Ikväll ska jag och Natasha sätta oss på Elk, dricka 2 for 1-drinkar och kika England mot Italien. Kommer bli skööööj!
 
Hörs senare xxx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0