Galen helg!

Detta har varit den roligaste och sjukaste helgen på länge!!

Vet inte vart jag ska börja... I fredags var jag ut med Courtney, vi åkte till Clapham till en pub. Surrade med fyra killar som var helsköna, dem skulle dra till nästa ställe så vi hoppade in i taxin med dem och åkte till en annan pub/bar. Kvällen avslutades med att vi hängde hemma hos ena killen! Hade så sjukt kul. Kändes som om vi hade känt dem flera år, fastän vi bara "känt" dem i typ 3 timmar... Haha. Sånna grabbar gillar vi!

Lördagen blev ännu en dag i Clapham, först på Slug and Lettuce och sen drog vi till Infernos där vi mötte upp Clayton och hans kompisar. Underbar kväll :)

Våran tredagars avslutade på Elk Bar här i Fulham! Herregud, utan att överdriva så var varenda karl där inne snygg.......... Jag och Courtney var typ ensamma tjejer i paradiset, hahahaha. Söndagen var även hennes födelsedag och det firade vi såklart ;)

Massor med info som jag inte tänker nämna i bloggen........ Hahahahaha. Herregud vad jag kommer sakna Courtney, vill fälla en tår redan nu. Ord kan inte förklara hur roligt jag har med den kvinnan, tillsammans beter vi oss som två dårar, haha! Ja jag erkänner, vi gör en massa hyss, men oskyldiga och roliga hyss :))))) Så mamma och pappa, oroa er inte ;)

Nä nu ska jag sova för imorgon är det en heldag av jobb. Sov så goooooooooott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0