Excited

Har känt mig mycket bättre idag. Ibland så måste man få ha dåliga dagar då det är okej att vara deppig!

Idag har jag jobbat och ätit på Nando's. Kvällen har spenderats med Courtney hemma hos henne, skypeade med Johanna i över en timme. På lördag kommer hon och Emil hit, lots of fun fun fun!

Sen jag slutade klockan sex idag så har jag suttit som en nörd framför datorn. Jag har sökt jobb i California. Jag har kollat runt på olika colleges i California. Skickat massa mejl till alla möjliga sajter och personer. I januari åker jag till San Francisco, om jag gör det för att hälsa på eller om jag åker dit för att plugga eller jobba - vem vet. Time will tell! Lovar att hålla er uppdaterade iallafall om vad som händer :))) I'm soooo excited!!!!!

Nu måste jag försöka få lite sömn så att man överlever morgondagen, börjar jobba halv åtta vilket är om sisådär 7 timmar så time for bed! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0