Uppdatering från tåget

Nu ni! Nu sitter jag på tåget.....nånstans. Nånstans mellan Gävle och Sundsvall. Är hemma om liten mindre än 2 timmar, guuuuuuud vad skönt det ska bli att ställa ifrån sig alla väskor!!!!!! Är så sjukt trött på att kånka på 56 kilo nu.... Haha.
 
Sista kvällen igår spenderades med Khadije och Mariam, gjorde inget särskilt, hade bara lite bonding time :) Var helt oberörda över att det var min sista dag i London, alla tre var fine med det. Tills vi skulle säga hejdå på tunnelbanestationen........... Fällde väl en tår eller två.... Kanske tio.
 
Klockan åtta imorse kom taxin och hämtade mig, kom tidigt till Gatwick så satt och chillade ett bra tag. Hade 6 kilo övervikt men ingen brydde sig :') Naaaaaajs. "Sparade in" typ 500 kronor där ;) Hela resan har gått bra, eller njae, det har varit ett helvette. Väskor hit och väskor dit som är tunga som satan. Har fått bärhjälp genom typ hela resan, haha. Folk märker nog att det är tungt och att jag är less när jag suckar djupt och tittar på väskorna.......
 
Men som sagt, sitter på tåget nu och är snart hemma. Tack gode Gud. Vill bara hem, ställa ifrån mig allt och slänga mig på sängen!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nu ska jag ta en nap! SES OM 1 TIMME OCH 40 MINUTER, SUNDSVALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0