Thursday

Gött, då var torsdagen över och imorgon är det alltså fredag, min allra sista jobbdag i London. För denna gång, som sagt :)
 
Idag var jag till Wandsworth på shoppingcentret där. Var skinande sol och varmt ute, men då ska man ägna timmar inne och shoppa liksom.... Man är väl bra dum. Skulle köpa vaccuumpåsar så att jag kan fortsätta med min packning, men det var slut... Blev less, gick in på New Look och möttes av världens rea. Hittade ett par jeans, 3 linnen och en topp. Behövdes verkligen! Det kalaset gick på 250 kronor ungefär :) Fy farao vad jag kommer sakna Londons shopping!!!!!
 
Kom nyss hem efter en mysig tjejkväll hos Natasha. Gjorde ansiktsmask, fixade naglarna, åt chips (oopps..) och bara myste. Såg ett jättefint nagellack häromdagen när jag och Natasha var på en shoppingrunda, åsså förut när jag kom till henne så hade hon köpt det till mig! Åååhhh :') Det var som en liten hejdå-present! Tänk vad ett ynkligt nagellack kan få en att må så bra och känna sig så uppskattad! Det är tanken som räknas, definitivt :)
 
Är trött som bara den, har haft en halvtaskig dag förövrigt. Börjar få mer och mer hemlängtan nu ju mer det närmar sig onsdag, kärleksproblemen jag har här i London får jag ta sen.... Eller kanske bara skita i det. Det går ju trots allt över.
 
Godnatt på er hurrni xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0