Sverigebesök

Tjaaatjaaaaa bloggeeeeen
 
Har varit väldigt busy fram tills nu därav dålig uppdatering.
 
I torsdags kom Lina hit, hon som ska ta över mitt jobb i september. Eftersom jag inte är här i september för att lära upp henne så blev det lite upplärning nu istället. I fredags tog jag med henne ut här i Fulham, hade riktigt roligt! När Ewan slutade jobba drog vi hem till honom, lyssnade på musik, drack en öl och bara chillade :) Glad att Lina fick möjligheten att träffa honom :D
 
Åkte hem mitt på dagen i lördags, åt lite lunch med värdfamiljen. Drog till Oxford Street och fönstershoppade och senare på kvällen drog vi ut här i Fulham på middag och några drinkar, blev en relativit tidig kväll. I söndags satte sig jag, Lina och Natasha på uteserveringen på White Horse och med varsin drink och bara surrade massa strunt. Har med andra ord haft en väldigt bra helg :)
 
Igår blev det jobb sen blev det lite shopping med Lina och sen jobb igen. Efter jobbet satte vi oss på Bomas uteservering med varsitt glas vin och surrade om allt möjligt :) Är säker på att hon kommer trivas, väldigt trevlig tjej måste jag säga!
 
Tidigt imorse åkte Lina hem till Edsbyn, känns faktiskt lite tomt nu! Idag tog jag väääärldens längsta powernap, har fått dåligt med sömn dem senaste dagarna så det tyckte jag att jag var värd, hehe. Nu ska jag sticka iväg och hämta kidsen på skolan, hörs senare :)
 
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0