Min helg

Som sagt, fredagen var min sista jobbdag... Blandade känslor såklart. Kändes i hjärtat när jag sa godnatt till barnen och kramade om dem för sista gången. Dem åkte till Sverige i lördagsmorse, så skulle inte hinna se dem nå mer innan. Ja jag erkänner, jag fällde en tår eller två!
 
Jobbade till åtta i fredags och sen stressade jag på mig kläder och smink för en utekväll med mina bästa Ewan och Natasha. Även sista gången jag skulle få träffa Natasha.... ÅÅÅHHHH det känns förjävligt rent ut sagt! Men har lovat att hälsa på henne hemma i Manchester, så riktigt sista gången blev det inte :) Vi drog till Elk, kändes weird att vara där med Ewan, han var på fel sida bardisken hela kvällen, haha. Efter en stund gick Natasha hem eftersom hon skulle upp halv fem för att åka till Frankrike. Jag och Ewan dansade och fulade oss hela natten innan vi drog hem till honom och sov som stockar. 
 
Åkte hem runt lunchtid i lördags, packade lite, tog en nap och sen drog jag till centrala för att käka på Nando's med Khadije, Mariam och Gem! Sen drog vi till en bar och tog en drink och sen till nästa ställe och åt en fet dessert, hahaha... Herregudars vad onyttiga dagar detta varit. Men man måste ju få njuta av sina sista dagar i världens bästa stad.
 
Idag har jag försökt få ordning på rummet och packat om mina väskor tusentals gånger... Drog sen till Wandsworth för att köpa några saker inför hemresan, men allt jag skulle köpa var slut.... Suck. Åkte sen till Kilburn där jag mötte upp Khadije och Mariam. Köpte sakerna där istället innan vi drog till shoppingcentret i Brent Cross där Gem redan befann sig. Kom därifrån med ett linne :) Åkte sen till Golders Green och åt på KFC.... Haha, som sagt, nyttig man är... Kom nyligen hem därifrån, jag är HELT slut.
 
Men har inte tid med att sova, ska göra grovjobbet här hemma så att jag inte har så mycket kvar att fixa imorgon och på tisdag. PÅ ONSDAG ÅKER JAG HEEEEEM!!!!!!!!!!
 
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0