Last day in London

Nuså.... Sista dagen i London. Snyft. Men samtidigt yaaaaaaaaaaaayyyyy!!!!!!!
 
Igår packade jag klart och städade innan jag drog till Khadije och Mariam där även Sophie befann sig. Käkade och surrade massa strunt medan dem gjorde sig klara för utgång. Är glad att jag inte följde med dem ut igår, hade sugit hårt att vara bakis idag på min sista dag i London då jag har städning att göra. Nej tack.
 
Nu sitter jag i mina säng och kollar på mitt tomma rum. Ser konstigt ut..:( Har gjort massa ärenden idag på banken osv så nu är allt klart inför imorgon. Ewan drog nyss härifrån, kändes i hjärtat att säga hejdå till honom... Ville inte släppa taget om honom..... :( Men sånt är livet, i guess...
 
Blir att käka sushi nu och sen göra sista rycket med städningen. IMORGON ÅKER JAG HEEEEEM!!!!!! 
 
xxx

Kommentarer
Postat av: Kickis

Du är så efterlängtad här hemma bästa du!! <3 Ewan letar vi upp igen om några månader, love you loooooooong time!

2012-07-17 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0