JOBB!

Då var det måndag då. Ny vecka, nya möjligheter! 
 
MINST SAGT! Fick ett härligt samtal förut om jobb och här svänger det fort, jobbar onsdag, torsdag och fredag! :D Nu är det bara att hoppas att det här blir ett långvarigt jobb som jag kommer trivas med! Men det tror jag absolut att jag kommer göra! :) YAAAAAAY
 
Sitter hemma och latar mig, sov länge vilket var välbehövligt. Har inte bilen förrän senare i eftermiddag, så finns inte så mycket annat att göra än att slappa här ute i skogen, haha... Grymt skönt att bo såhär faktiskt, men trist bara att det är så långt till stan. Tar väl i och för sig max en halvtimme att åka till stan, men har man ingen bil så är man typ fast...
 
Får väl passa på att göra sånt man inte har tid med annars - fixa naglarna, städa, ta ett långt bad och om jag finner orken så drar jag på en joggingtur :) 
 
Ha en bra måndag allihopa :) xxx
 
Btw, såhär känner jag idag. Jag vill tycka bra om folk, men ger upp när dem bevisar motsatsen..... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0