Första dagen i svallet

Min första dag hemma har varit finfinfinfin!!!
 
Runt halv tolv kom Sandra och Maxim och hämtade mig hemma hos mamma, lycka! Självklart var Sandras son Theo med, äntligen fick jag träffa lillskiten!!!!!! :) Så galet söt och go!!! Åkte in till stan och käkade lunch på Ågläntan! Första gången jag var där, stället var väl ok... Men med härligt sällskap så löser sig allt :)
 
Vid två drog Maxim till jobbet och jag, Sandra och Theo satte oss på Waynes. Sen åkte dem hem och jag mötte upp bästaste Kikki :D Hon skjutsade sen ut mig till pappa. Käkade med pappa, Jane, syster, Robban och faster! Kom nyligen hem, och ja, min dag har varit sååååå braaaaaaa :)
 
Har så otroligt mycket att se fram emot nu, känns som om livet här hemma håller på att ordna upp sig! Och jag har bara varit hemma i en dag och redan händer det grejjer, såååå skönt :D
 
Ska tvätta av mig ansiktet och slagga nu, sov dåligt igår natt eftersom jag fick för mig att packa upp alla mina väskor till klockan tre på natten....
 
Btw, måste göra en ny header...... Jag bor ju liksom inte i London längre. Åh, vad jobbigt det kändes, jag får göra det...nån...dag.
 
På återseende ;) xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0