En vecka kvar

Nämen oj! Gått över en vecka sen jag uppdaterade sist. Ett tecken på att jag njuter av livet och inte sitter vid datorn hela dagarna kanske? Hehe.
 
Jaha, idag är det alltså en vecka tills jag åker hem. Exakt nu om en vecka är jag framme på tågstationen i Sundsvall. Eller mja, det är ju klockan tio svensk tid som är tänkt, men man åker ju med SJ så ber till gudarna att jag kommer hem innan midnatt iallafall...... Och att tåget inte spårar ur som sist............
 
Hänt en massa sen sist. Umgåtts med Natasha en hel del. Var ute i fredags, spårade totalt, hahaha. Hade galet roligt dock, huvudsaken det! Firade Gem's födelsedag i lördags på en klubb i Holborn. Jag, Khadije och Mariam dansade rövarna av oss, svettigt vart det kan jag berätta. Ja hua.
 
Annars så har jag jobbat, slappat, packat, shoppat lite och hängt mycket på Elk, så klart ;) Dem har världens finaste och goaste bartender där ju!
 
Är sjukt peppad inför fredag, som för övrigt är min sista fredag i London :( För den här gången det vill säga! Då ska jag och Natasha ut! Ewan skulle kanske hänga på också, har aldrig varit med om att han varit ledig på en fredag förut... Kommer bli awesome :) Natasha åker till Frankrike på lördag så fredag är våran sista dag tillsammans :( Ååååhhhhh separationsångest!!!!!
 
Hmm, vet inte vad jag ska skriva mer. Hörs. Tja.
 
xxx
 
Fina Mariam och jag i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0