De var den helgen de!

Tjabba tjena hallå
 
Då var första helgen hemma avklarad! Tiden går grymt fort...
 
I fredags drog jag, Kikki, Emma, Emelie, Robin, Madde och två andra brudar på en båttur ut till Spikarna och tillbaka! Himlans skönt. Stannade en stund på Spikarna också och grillade. Massa mys :) Tror jag fick lite färg på kroppen, gött.
 
Åkte sen till Kikki och gjorde oss klara, vid halv tolv drog jag ner till Allstar för att möta några kompisar, träffade massor med folk jag kände! Sjukt kul det kändes att gå på krogen och faktiskt träffa folk man känner :) Kvällen avslutades med käk från Max!
 
Lördagen blev lugn och fin, käkade lunch med Emma och Emelie på Kebab City - sjuuuukt gott! Fick sen skjuts hem av Kikki, käkade middag hemma och sen stack jag iväg till Linda. Satt hemma hos henne hela kvällen och catchade up, mycket som hänt de senaste månaderna så vi hade en hel del att dela med oss av ;)
 
Denna dag har varit fullproppad - åkte hemifrån vid tre, hämtade upp Ida, skjutsade hem Ida, åkte till Sidsjön och hängde med bröderna Rosenpärla ett tag, åkte till July och hälsade på henne och bäbisarna och sista stället blev hemma hos Fischer och Emilia. Blev bjuden på käk hos dem, göttans :)
 
Har alltså haft en toppen helg, har träffat kära vänner som jag saknat och haft sjukt trevligt helt enkelt :) Tack alla ni som gjort helgen grym! Jag har världens bästa vänner! ♥
 
Home sweet home
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0