120724

Hallådär kött och blåbär! (eller som Tess säger.... "köpta blåbär" haha)
 
Dagen spenderades först med den där smarta Tess och en ännu smartare Sandra ;) Fikade och surrade skit hemma hos Sandra och Ted innan jag for in till stan och uträttade några ärenden. Mötte sen upp Ida, vi satte oss vid ån och käkade mat från Blå Kiosken, yummie! Eller ja... Jag åt.
 
For sen ut till Birsta och kollade lite, slutade med käk på McDonalds... INTE BRA. Nästa vecka då jag kommit hem från Yran så ska ett gymkort inskaffas! Det här går inte. Känner mig äcklig och slapp och lat. Blä. Äter skräp hela tiden känns det som. Hängde med Fischer och Emilia hela kvällen igår, vilket gjorde mig fet... Haha. Fika på IKEA och sen godis framför en film hemma hos dem. Inte okej.
 
Skjutsade Ida till boyfrienden sin och jag sitter nu hemma. Måste komma i säng så att jag pallar kliva upp kvart i sex imorgon bitti. 
 
Hörs babes xx
 
Mina 14 kilo som jag tappat kommer inte komma tillbaka iallafall, det kommer jag ALDRIG tillåta! USCH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0