Varning för bitch

Vad jag känner mig sur. Hängig, ont i huvudet, irriterad och allmänt SUR. Nu önskar jag att jag hade en boxningssäck framför mig som jag kunde slå på. Eller ligga på min pojkväns bröst och helt plötsligt börja bråka på honom för ingenting, på de humöret är jag! Haha, inte rolig att ha med att göra alltså. Har försökt hållit humöret uppe hela dagen, jobbar ju liksom med barn så de är väl the least I can do. Det enda man kan göra är att göra sitt bästa helt enkelt!

Och nej, jag är inte gravid.

Och ja, jag håller på att bli sjuk. Tror de är därför jag är sur, för att vara sjuk är inte bara jobbigt för att man mår dåligt och för att man ibland blir så dålig så att man inte kan jobba - grejen är den att jag blir såååååå sjuuuuuuuukt uttråkad om jag är sängliggandes en hel dag fastän jag inte vill! Kryper i kroppen på mig då!!!!!

Tack och hej, nu har jag fått gnällt av mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0