Gårdagen

Sovit 7 timmar men lika trött är jag ändå. Tur att jag ställde alarm på 11, annars hade jag nog sovit bort hela dagen!

Igår var jag med Khadije och Mariam hela dagen, mötte upp Fanny och Klas i Victoria. Käkade och drack på Wetherspoons, väldigt bra och proppfullt ställe! Blev kvar där ett bra tag, drog sen till Leicester Square och gick på Penthouse! Diggar verkligen det stället. Dansade och drack nån drink, vid tre drog vi till KFC och åt! Nyttigt och bra, haha... Var hemma vid sisådär fyra med jordens värk i fötterna... Mina nya klackskor dödar mig.

Nu ska jag fixa lite här hemma och göra mig klar för att sticka iväg till frissan! Om jag vågar... Är rädd att bli missnöjd och att mitt hår gråter. Vill inte att det ska gå av som det gjorde för något år sedan...  Sen hoppas jag att jag har tid över för att träffa Emil! Måndag imorgon igen, varför ska helgerna gå så fort!? Hinner ju inte med nånting typ...


Jag och Mariam


Khadije, jag och Mariam


Klackskor är snyggt, men fan inte skönt...


Jag och Khadije


Klas och Fanny


Hittade dem här i en liten butik i Victoria Station, ringar som det står BFF (best friends forever) på! Känner mig som 15 år igen när jag har på mig min, men var ju för klockrent för att inte köpa! Khadije och Mariam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0