Sofias änglar

Dethär har jag suttit och bölat över ikväll. Fyfan så orättvist livet är... Så sorgligt. Tyvärr kan sånahär saker även hända dem bästa... Att livet kan förändras så enormt under loppet av en sekund. Har personer i min omgivning som varit med om liknande och jag har sett på hur dem har gråtit och känt otrolig sorg. Att se dem på det viset har verkligen skurit i mitt hjärta, men tänk att vara den sörjande? Usch, vill inte tänka på det... Vill inte veta hur det känns och hoppas jag aldrig kommer vara med om det heller..

Kolla på avsnittet av Sofias änglar här! http://www.kanal5play.se/program/play/sofiasanglar-s02e01

---------------------------------------------------------------------------



Åååhh hittade denhär efteråt. Vill ju bara gråta ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0