Sjuk?

Världens tröttaste människa blev helt plötsligt världens varmaste människa. Jag seriöst kokar. Lägger man ett ägg på pannan min så steks de ju tamefan. Min kinder och öron är KNALLröda, då överdriver jag inte heller. Ber till gudarna att jag inte blir sjuk, hatar att vara sjuk!!!!!!!! *håller tummarna på att det finns gudar*

Dagen har bara varit allmänt kaos. Nu lägger jag mig och sover, gärna naken utan täcke och med öppet fönster - jag brinner....................

Bjuder på några bilder från igår! Snor några av Sophie och Mariam eftersom dem flesta på min kamera var......hemska, hahaha.


Khadije


Jag och Mariam. Hur är det möjligt att mina vrister håller??? Dem är ju som två pinnar!!!


Louise, Amanda, jag och Mariam


Jag och Mariam, haha


The beautiful bday girl!


Hela gänget förutom Khadije!

Resten av bilderna finns på Facebook, dem som vill (och kan, höhö) kan kolla där istället!

Nu orkar jag inge mer. Bedmode it is.

Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0