Sista dagen i Sundsvall

Sitter just nu hos Linda och vi har nyss tjockat i oss käk från Blå Kiosken, gott :) Senare blir det middag med pappsen och ska även försöka hinna med att träffa Kikki. Min sista dag här i Sundsvall idag, har inte så mycket emot att åka härifrån nu faktiskt. Har träffat alla som jag velat träffat och har fått min dos av Sundsvalls drama nu för ett tag framåt ;)

Just nu saknar jag London. Jag saknar Khadije och Mariam. Jag saknar Sassou (I miss you, Sassou). Jag saknar barnen. Jag saknar till och med retstickan Emil! (naaaaaaaaw) Jag saknar att hänga på Oxford Street. Jag saknar thai latten från Starbucks. Jag saknar 2punds-vinet från Fresco. Jag saknar Primark. Jag saknar allt som har med London att göra! Ta mig "hem"!

Hörs HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0