Rak av et ba

HEJ HEJ HEJ (Ni ickenorrlänningar som inte förstår språket i rubriken... Skyll er själva;))

Ja, jag somnade om imorse. Sååå skönt var det. Städade här hemma och sen hann jag inte så mycket mer. Så nå bilder på nå shoppinggrejer fick ni inte.... Imorgon! Kanske... Lite svårt att ta helkroppsbild på sig själv, men vi får se! ;)

Imorgon är det fredag, hujedamej vad fort dagarna går. Det blir lunch med Khadije, Mariam och Sophie på Nandos och sen efter jobbet ska jag, Khadije, Mariam, Fanny och Klas gå ut och käka :D Jobbade med Fanny och Klas när vi allihopa bodde i Sundsvall! Nu är dem här och vill hälsa på oss :) Kul!

Annars då? Allt bra, som vanligt. Är lika lycklig som alltid. Tror inte jag inser hur bra jag har det egentligen. Inge drama, inget/ingen som får mig att må dåligt. Inget som bekymrar mig. Dock finns det lite ångest kvar - vad ska jag göra till hösten? Plugga? Flytta till USA? Stanna i London? Jag får seriöst damp på mig själv, att jag inte kan bestämma mig.

Åh justja... Hårångest har jag också!


Hahaha, märks det att jag hatar mitt hår, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0