Miss Muscle

Ont i huvudet och trött som en gnu, men ändå sover man inte....... Är man dum och envis så är man!

Var med Khadije och Mariam idag, först i Brent Cross och sen på Oxford Street. Hittade en klänning på Lipsy i Brent Cross, ååååhhhh känner mig nykär. Klänningen är så söt. Jag ser ut som en bakelse i den. *fniss* Lägger upp bild l8r ;)

Efter jobbet gick jag hem till Sassou och hängde med henne, kom nyligen hem efter att ha nickat till i hennes säng, haha. Är sådär spädbarnstrött, sådär så att ögonlocken nästan stängs men så envisas man med att hålla dem uppe........

Whatever, godnatt.


Hahahaha kolla in tönten

Och nej, jag satt inte i mitt rum och tyckte jag såg ut som en biffiga bodybuildaaahh och tänkte *fniss, nu ska jag ta en bild på dehär*, intern-fulande mig med en kompis. Faktiskt. Just sayin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0