Love you

Springer omkring som ett ånglok här hemma, upp och ner i dessa trappor med tvätt och grejer. Ska åka till Khadije och Mariams skola i Mile End och det är en bra bit dit och jag ska vara där klockan elva, så låt svetten rinna!! Hehe

Förövrigt så måste jag bara få säga att jag älskar mitt liv som det är just nu. Läste min gamla blogg för skojs skull och jag hatar den Elin jag var då. Mådde dåligt, hade falska backstabbing-"vänner", hade en backstabbing-pojkvän och blev en annan person på grund av omständigheterna. Idag är jag stabil, har dem riktiga vännerna kvar, mår bra och mår inte dåligt över huvudtaget! Självklart har man väl dåliga dagar som alla andra, men psykiskt sätt så mår jag så underbart bra! Hade några år då jag mådde som sämst och människor fick min självkänsla att nå botten och jag hatade mig själv, men idag har jag byggt upp allt dedär och det hade jag inte kunnat gjort utan alla fina underbara människor i min omgivning!

Tack alla ni som gör mitt liv underbart. Ni som alltid finns där, ni som aldrig skulle kunna såra mig, ni som aldrig försvinner trots avståndet, ni som får mig att må så jävulusiskt bra. Så otroligt tacksam ♥♥♥ Utan er hade jag inte varit här!

Elin loves u all!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är vänner för livet <3

2012-01-13 @ 12:33:21
URL: http://johannabirgittanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0