Kom tisdag, kom!

Då har man slutat jobbat för idag då! Dock så ser jag inte dethär som ett "riktigt" jobb, det är alldeles för roligt för att vara det!

Har inte hänt mycket alls idag, förutom ett besked jag fick förut! Men än så länge är det hemligt, på tisdag får ni veta :) Känner hur det pirrar i kroppen och hur mycket jag längtar, en riktig stor händelse är det. Och det kommer bli sååå kul :'D Åååhh!

Ikväll ska försöka somna tidigt. Bara kolla på film och äta frukt tills jag storknar. Är sugen på chips men vad gör man inte för hälsan... Haha!

Nu ni, mamma och syster, så ska ni få se att vi inte är lika!


Elin?                                                                           Idol-Agnes?

Sådeså!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0