Jag vågade!

Yepp, idag blev mitt hår ljusare! Tvekade ett tag innan jag gick in till frisören, men tänkte - vafan, det är bara hår? Gör't ba! Imorgon får ni se resultatet :) Men är inte klar ännu, ska bli lite ljusare. Gjorde så ljust som det gick första gången, vill inte bleka håret för det sliter så sjukt mycket på håret, så gjorde mycket slingor istället :) Men nu är det så pass ljust så att jag kan färga det ljusare själv utan att det blir grönt eller gult :) You'll see tomorrow!

Efter frissan gick jag till Khadije och Mariam (som bor två dörrar bort från frissan, haha), åt där och sen somnade jag. Vaknade upp runt nio igen, faaaail... Kom hem för typ en timme sen, är så sjukt trött! Och hungrig.... Igen.....

Har gjort mitt för denhär dagen känner jag! Imorgon ska jag nog träffa Emil, blev inte av ikväll eftersom en viss person somnade... Höhö. Schysst tjej...

Nä fy, godnatt!


Min hårfärg nu påminner lite om hårfärgen jag hade på denhär bilden... Den är för övrigt typ 6 år gammal, jisses! Det är jag i mitten alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0