Harry Potter och jag

....vi är goda vänner!

Ja hej

Äntligen fredag säger jag bara! Det är heeeeelt sjukt vad tiden rusar iväg, nyss var det söndag och jag satt och sa "men ååhhh, det är ju värsta långt kvar till nästa helg"... Veckodagarna går fort och helgerna går extremt fort, vart tar tiden vägen!? Får för sjutton panik!

Idag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt fastän jag mest bara vill lägga mig och zZzZzZZZzzzZzz. Ska försöka hitta en present åt Sophie som har födelsedagsfest imorgon och vara med Emil om man hinner med det.

Btw, har sett en Harry Potter-film varje dag nu så nu har jag sett alla. Dra åt fanders vad jag ville böla i vissa delar, vågar ju påstå att dem 3 sista filmerna absolut inte är barnfilmer som dem första är! Sista filmen var mer i Sagan om Ringen-stuk... Jag som är så känslig för filmer och som lever mig in i dem så sjukt mycket låg nervöst i sängen och sprattlade, hahahaha. Man vill bara skrika "men spring åt andra hållet för faaaaaaan!". Mitt hjärta är inte gjort för att kolla på alltför spännande filmer, hua nej...

Åh förresten, en sjukt cool sak!!! I en av filmerna flyger dem på sina kvastar (wow) längs River Thames och passerar en byggnad som ligger vid mig!!!!! HALLÅ, HOW AWESOME!? Var tvungen att backa tillbaka och kolla flera gånger, hahaha. Det var nästan så att man såg mitt hus i filmen, men bara nästan tyvärr... Hade ju varit töfft så att säga. Inte nog med det så är ju Daniel Radcliffe (Harry Potter alltså) från Fulham och hans föräldrar bor på samma gata som mig........ *StAlKeR* Okej, vi är inte vänner, men vi hänger på samma gata, woho ;) Har dock inte sett honom.... Too bad... Och inte har jag sett Ashley Young heller (fotbollsspelare i Manchester United), hans mormor bor bannemej granne med mig! Ojojoj över-excited haha.

Men men. Mycket att göra var det ju! Hörs later!


Sen när blev Herr Potta "snygg"!? Hade jag helt missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0