Hårbekymmer

Mitt hår måste vara det tråkigaste håret på denna planet, jag har ingen frisyr överhuvudtaget. Vill ha en förändring NU!


Luggen är nog på tok för lång då man faktiskt kan leka The Grudge-kines med den......



Min så kallade uppklippning har växt till nedanför hakan........... *ger mig själv en frustrationens klapp på pannan*



Ska man kanske färga håret på detta vis!?!?!?! Stjäl Kimsans stil liksom. Skulle gärna stjäla lite av hennes hudfärg också, min hy går lite mer i nyansen på hennes klänning...


Jag genom åren



Bild 1. Jag till vänster. Bild 3. Jag till höger. Bild 6. Jag i mitten

SE SÅ! HJÄLP MIG NUDÅ! Vad passar jag bäst i? Ska jag ha kort eller långt hår?

Ps. Varför är texten blå?! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0