HAPPINESS!!!!!!!

ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH VAR MED OM EN SÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖN KÄNSLA IDAG!

Köpte ett par jeans i somras/höstas innan jag flyttade till London. Testade dem inte i butiken, tog hem dem och testade, HELT SERIÖST så kunde jag inte få dem upp högre än till knäna.......... Hade köpt dem på rea så kunde inte lämna tillbaka dem heller. Jag köpte rätt storlek, eller rättare sagt, den storleken jag trodde jag hade........... Det var nog i det ögonblicket jag insåg hur mycket jag gått upp i vikt det senaste året............

MEN, idag fick jag på mig jeansen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Underbar känsla vill jag lova! Allt mitt jobb och alla offringar ger verkligen resultat :D Åh, känns såååå braaaaaaaa så jag vill bara skriiiiiiiiiikaaaaaaaaa!!!!!!

Ett steg närmare, inte klar ännu, jag ska bli fit igen som gör några år sen! Tamefan!

Aa btw, kom nyss hem från middag med Khadije, Mariam, Mohammed, Ahmed och Ingrid! Åt på Nando's, ovanligt va!? ;) Firade Mariam lite smått i förskott :)

Hoppas ni haft en bra fredag, för det har jag haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0