Garfunkel's

Hemma efter en härlig kväll med Khadije, Mariam, Klas och Fanny! :)

Slutade jobba åtta, åkte direkt till Leicester Square där jag mötte upp dem! Gick och åt på Garfunkel's, väldans gott, rekommenderas! Åt där första gången med pappa och Jane och inte lär jag gjort det för sista gången! Visade Klas och Fanny alla "fina" ställen runtomkring Soho, haha... Köpte en thai latte på Starbucks och satt oss och snacka massa strunt! :) Åkte sen hem, trött som bara den är jag.

Imorgon har vi planerat utgång! Jippiekayay motherfuckers ;) Haha!

Godnatt på er!

FÖRRESTEN, funderar på att färga håret imorgon! Vad tycks om denna färg?! Lutar åt något liknande :) Kommer dock inte kunna bli så efter första färgningen skulle jag tro...


Ska jag....?


Kommentarer
Postat av: Fanny Svensson

Det har varit jätte kul att få se hur ni har det i London! :) Igår träffa jag en tysk kille och han berätta för mig att han bodde i Soho. Jag kunde knappt hålla mig för skratt då han berätta om alla bra uteställen där. Då ni har visat mig vad det egentligen är för något! ;) Ha det bra och hoppas att vi ses snart! :)

2012-01-16 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0