Den stora dagen

Det är något fel på mig. Det måste vara något fel på mig. Jag skulle lätt kunna sova en hel dag känns det som. Har ingen ork, benen vill typ vika sig när jag ställer mig upp. YEY.

Iallafall, som ni kanske läste för några dagar sen så är det något stort som händer idag! JO, en av mina allra bästa vänner hemma i Sverige är gravid med tvillingar och idag (JUST NU) blir hon igångsatt på Sundsvalls sjukhus!!!!! ♥♥ Åh, är så uppspelt och glad men ändå så nervös! Känner mig lite mammig.... Nu är det dags för flickorna att komma ut, dem är så varmt välkomna och redan så otroligt älskade :') Dem kommer ha en av världens bästa mamma! :)

Nu ska jag fixa lite här hemma, skriver senare! EXCITED!!!!!!!!!!!!!! :'D ♥


Jag och July


July och jag


July, Peter och jag

LYCKA TILL BÄSTA JULY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0