Åxfård Strit

MEN HÄJ

En lång dag har det varit idag på älskade Oxford Street. Kom hem med en kasse från Primark och en från Jane Norman. Jag är seriöst SÄMST på att fönstershoppa. Det går inte, det kliar liksom i korvfingrarna på mig. Men har dock fått en massa massa fint för inga pengar alls! Köpte joooooooordens finaste klänning på Jane Norman, frågan är ju bara när man ska använda den, haha... Men den hade kostat över 700 kronor innan rean och jag fick den för ca 270 kr. Hade jag inte köpte den hade jag gråtit nu............ 270 kronor, vad gör det om hundra år!

Annars så har jag bara jobbat i vanlig ordning. Ska sticka iväg på Sainsbury's nu innan dem stänger.

BYYYYYEEEEE

Ja, jag ska visa sen allt jag köpt. Imorgon....... Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0