120116

Färdigjobbat för idag. Ligger som vanligt och chillar i sängen. Lite tråkigt att vardagskvällarna ser för det mesta likadana ut... Slutar åtta, dör i sängen. Ibland är jag med Sassou som bor 3 minuter bort. Svårt att hitta på något vid den tiden då de flesta jag känner bort typ en timme bort. Känns jobbigt att åka iväg när man vet att man börjar jobba kl 7 dagen efter. Men men, that's life!

Och nej, har inte visat bild på mitt hår... Anledningen - uppsatt morgonfrisyr. Är det verkligen något ni vill se? Haha! Lovar att visa imorgon ;)

4 veckor kvar till min födelsedag! Diggar't :D Helt sjukt att lilla jag fyller 21 år... Kommer alltid känna mig som typ 18! Vart tar åren vägen, jag var ju nyss 16!? *åNgEsT*

Nu ska jag ha Harry Potter-maraton, vet inte om dem senare filmerna är bra men känner att jag bör se dem eftersom jag bara sett dem två första!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0