Vinter + London = Inte välkommet

Ni vet dem där kalla vindarna som jag berättade om som skulle komma denna vecka? Dem är definitivt här och dem är INTE välkomna!!! Det är -1 grader ute, men det känns som -20!! Okej, nu kanske jag är dum som gnäller över -1 grader, men det här är INTE okej! Tackar vädergudarna för att ni inte gett oss snö iallafall, då strejkar jag på riktigt....

Dagen har varit som en helt vanlig dag för övrigt. Längtar tills jag känner mig 100% kry så att jag orkar hitta på något skoj som inte innebär att ligga i sängen!

Okej, dedär lät ju......bra.

http://www.bbc.co.uk/weather/2643743 - Thank God att de blir varmare framöver iallafall.


Häromdagen gick jag klädd såhär, i skinnjacka med solbrillor och inga vantar på........ Skulle seriöst frysa till is om jag gjorde de nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0