Svensk politik är åt helvette

"I halländska kommunen Laholm betalar man körkortsutbildningen för nyanlända flyktingar. Man tror att detta ska öka deras möjligheter att få ett jobb. Att det också finns många svenska ungdomar som är arbetslösa och saknar körkort och skulle vilja få denna möjlighet och att man genom detta agerande diskriminerar svenskar bryr sig kommunpolitikerna i Laholm inte om. Det erkänner man öppet för Sveriges Radio."

ÖÖÖHHHHH HALLÅ ÄR DE ETT SKÄMT, ELLER!? Vad är det som håller på att hända med Sverige? Svensk politik i ett nötskal säger jag bara! Skulle gärna vilja ta en diskussion med dem där politiksdårarna... "Jag fick inte mitt körkort betalt, varför inte?" Hör i huvudet hur jag får svaret "För du är svensk, du måste betala själv". AAAHHHH blir så arg när jag tänker på dehär. Och tydligen ska nysvenskarna (vågar inte skriva invandrarna, för då är man rasist) få gratis utbildning nu också, medan vi som är födda i Sverige ska måsta ta lån och betala tusentals kronor för att studera!? NÄ FYFAN säger jag bara.

De enda jag tycker att dem kan få är en svenskakurs, ska man stanna i Sverige tycker jag att man bör lära sig språket också, men dem flesta skiter ju i att lära sig svenska så de är väl inte så konstigt att dem inte får jobb i Sverige heller!? Just nu är de på de viset att dem får BETALT för att plugga svenska!!!!!!!!!!!! Och inte nog med det, det snackas tydligen om att deras skatt ska sänkas om dem väl får ett jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM TILL SVERIGE HURRNI, HÄR FÅR NI DE BÄTTRE ÄN SVENSKARNA SJÄLVA

Nä nu blir jag arg. GODNATT

http://www.friatider.se/korkort-for-invandrare-subventioneras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0