Städkärringen har varit framme

Idag har jag varit SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR duktig! Har städat vartenda litet vrå i mitt rum! Garderoben, alla lådor, sorterat och donat på. Nu är det bara bädda om och dammsuga som är kvar, sen är det skinande rent här inne :) Sååå skönt.

Annars så händer det inte så mycket idag. Jag är sjukt slö i övrigt, somnade vid två inatt och vaknade upp åtta imorse och kunde inte somna om... Kollade på Footloose igår kväll, den var braaaaa, men konstigt och tvärt slut? Annars så var den helt klart godkänd! Killen i huvudrollen var dock mycket väl godkänd, halleluja!!!!!

Ska fortsätta nynna på When I held ya och drömma mig bort litegranna... Sjukt fin låttext, passar in på hur jag känner just nu faktiskt...



OJ vad stor bilden blev, haha. Nu kan ni ju helt enkelt inte missa hur jag blev i mitt korta hår.......... Då gör ni de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0