Snart helg waka waka

Ännu en jacklös dag. Vad hände med den där snö"stormen" som alla snackade om!? Istället fick vi underbart vår/sommarväder! Jag klagar inte :D

Skönt med helg för övrigt! Även fastän jag inte tagit helg riktigt än, jobbar sent ikväll. Blir nog dirr i säng senare. Dock så ringde Courtney förut och frågade om jag ville med ut efter jobbet ikväll, men jag får inte... Tyr säger att jag inte får....

Tyr: Vem var de som ringde?
Jag: Det var min kompis Courtney, hon frågade om jag ville med och dricka ett glas vin ikväll.
Tyr: NÄHÄDU GLÖM DE! Vin är inte bra! Då kommer du bli ful, gammal och rynkig!!!

Haha fick mig ett gott skratt :') Han är för övrigt 6 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0