Ska börja ta hand om mig själv!

Jag är typ världssämst på att ta hand om mitt hår, min hy, mina hälsa - rättare sagt min kropp iöverhuvudtaget. Nu menar jag såklart inte att jag är ofräsch, haha, men nu har jag lovat att börja ta hand om mig själv bättre!

Jag:

- ska ta ut löshåret, för det sliter så mycket på håret. Får bara användas vid speciella tillfällen!
- ska använda hårinpackning 3 ggr i veckan
- ska använda Ricinolja i håret 3 ggr i veckan (det gör så att håret växer fortare och blir tjockare)
- ska använda Ricinolja på ögonfransarna (det gör så att ögonfransarna blir längre)
- ska använda värmeskydd
- ska använda så lite hårfön och plattång som de går
- ska smörja in mig efter varje dusch
- ska använda så lite smink som de går
- ska använda mina hudvårdsprodukter i ansiktet varje kväll
- ska jogga varje mån/ons/fre, minst en timme
- ska måla naglarna så att dem håller sig starkare och inte går sönder hela j*vla tiden, och ser fräschare ut
- MÅSTE ta av mig sminket innan jag går och lägger mig (lat.com)

NUSÅ, om jag inte håller dehär får ni slå mig!..eller typ ge mig utegångsförbud...eller ta min mobil för en vecka :)))))

Crap, vilket betyder att jag ska jogga en timme idag... Sängen är bra skön, men nu jävlar! Ska gå ner 17 kilo tills juli, jag har 5 månader dvs 20 veckor på mig! *känns långt borta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0