120228

God kväll vettja

Kom nyss hem efter att ha varit med Courtney. Tänka sig att man kan lära känna en människa och skapa en vänskap på så kort tid! Hon är helt enkelt awesome. Galen, men hennes pyttelilla kropp fylls av massor med känslor, känslor som jag också har. Vi har så sjukt mycket gemensamt. Det är inte varje dag man lär känna en person som man kan verkligen prata ut med, det känns som om jag känt henne i evigheter fastän jag bara känt henne i typ 3 veckor.

Är glad att jag har så fina vänner både här i London och hemma i Sverige, och att jag har mina fina familjemedlemmar som kommer och hälsar på mig i mars och i april ♥


Bästa Courtney och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0