Nojjig

Usch, jag har fått en såndär framtidsnojja (igen). Vad ska det bli av mig? Vad ska jag göra när jag flyttar hem till Sundsvall? Ska jag stanna i Sundsvall eller flytta någon annanstans? Stockholm, USA? Ska jag jobba eller plugga? Jobba med vad? Plugga till vad? AAAAHHH, SLÅ MIG NÅGON.

Gårdagen sög av den anledningen att jag hade sjuk hemlängtan. Tror de berodde på att jag insåg hur underbara vänner och underbar familj jag har där hemma som jag saknar. Men samtidigt så känns det jobbigt, kommer sakna London, Khadije och Mariam som ett tok när jag flyttar härifrån... Jag, Khadije och Mariam har liksom en såndär vänskap som innehåller ALLT, ni vet vänskapen i Sex and the city - det är sån vänskap vi har, utan att överdriva.

VAD SKA JAG TA MIG TIIIIIIIIILLLLLL??????????


Kikki, Amanda, Patrik, Walle och Andreas på bussen här i London. Att umgås med dem igen gav mig verkligen en tankeställare...

/Confused

Kommentarer
Postat av: Kikkis

Det spelar ingen roll vart du flyttar eller vad du gör så kommer du alltid ha oss ändå gumman! Självklart vill vi att du kommer hem och längtar efter att få vara med dig varje dag igen, men man lever bara en gång och det ska man ta vara på som du gör! Jag älskar dig och vad du än väljer att göra så kommer det bli bra! <3

2012-02-22 @ 11:46:26
URL: http://christinaajohansson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0