Kvällens fundering

Sitter i detta nu och har puff-krig med Emil på Facebook. "Emil har puffat dig", jag klickar på "Puffa tillbaka", men vad kommer de upp då!? "Du har knuffat Emil"!? KNUFFAT???? Hahahahaha, tror ni jag dog lite när jag såg de elle?

Känner mig lite piggare nu iallafall, men känner mig faktiskt lite deppig. Men men, slår på en film och sover så att det blir måndag nångång (klockan är ju "bara" 23:22 här liksom) så att de bara är 1 dag kvar tills jag fyller ååååååår! Jippie, ett år närmare pension! Vare sig jag måste jobba tills jag är 65 år eller 75, de är fortfarande ett år närmare.....

Jo ni, jag håller koll på er där borta i Sveariket!!!!!! *aFtOnBlAdEt.sE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0