Jag hjärta dig

Vaknade klockan sju imorse, älskar att vakna tidigt på helgmornar och vara helg utvilad! Även fast jag vaknade upp med jordens träningsvärk i magen och benen... Tog mig inte ut på en joggingtur igår, så körde på min tränings-CD istället som är SJUKT jobbig!

Har redan hunnit med att surra med bästa Kikki i telefon, saknar och älskar henne, hon är bara bäst. Vaknade upp och såg att jag fått ett sms av henne klockan fyra inatt att jag skulle ringa, får lite panik och slår en pling, värmde i hjärtat då hon sa "förlåt, men jag visste in vem jag skulle ringa, kom hem för jag behöver dig här". Underbart att ha en så bra vän, lika bra som när jag bodde i Sverige :') Men vetu puman, de spelar ingen roll hur många mil det är mellan oss, finns alltid för dig, Kikki! Och är det något jag vet så är de att du är stark och klarar allt! What doesn't kill you makes you stronger vettu ♥

Jaha, nudå? Har inga planer för dagen än så länge, får se vad som dyker upp! xxx


Love

Kommentarer
Postat av: Kikkis

Du är världens bästa vän! Älskar dig och finns alltid för dig också Elin!! Alltid <3

2012-02-12 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0