IKEA i London

God dagens

Har varit iväg på IKEA i Wembley idag mitt på dagen! Såg väl ungefär ut som IKEA i Sverige, MEN... Ni vet där man köper korv, pizza slice och sånt? Aa, de finns här också. MEN dem säljer doughnuts och strips!? WTF? Fick typ en chock, såg HELT malplacerat ut. Inte konstigt att de finns nå mycket tjockisar här i England! Annars var de mesta sig likt. Den lilla svenska shopen vid kassorna ville jag tömma. Baaaaara massa svensk godis, choklad, sill, kaviar, skorpor, kakor, syltar och grejer... Nom nom. I shopen fanns det en stor skylt som sa "Do you feel a bit Swedish today?" och svenska flaggan såg man överallt. Lite stolt blev man nog allt :') Sverige är fan bäst!

Jajustja, jag köpte ju nått på IKEA också. Men inget intressant. Köpte förvaringslådor så att jag kan få ordentlig ordning i mitt rum, jag har nog insett nu att jag är en pedant. Inte överdrivet mycket, men lite pedant. Så nu ska jag städa ordning i heeeela mitt rum, vartenda litet vrå och få total-jätte-mega-ordning. Det är nästan så att jag längtar lite efter att få storstäda rummet!? Vad är det för fel på mig!? *sTäDtAnT*

Får se vad som händer ikväll, men har surrat lite med Tessan och Courtney så kanske drar ihop nått...nyktert!
*blir-stolt-så-de-pirrar-i-kroppen*

C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0