Headache. Utan dess like

Sitter just nu och myser ner mig i sängen bland chips, morotskaka och choklad cookies i hopp om att min huvudvärk ska gå över... Helt sjukt, känns som om mitt huvud ska sprängas. Vaaaarfööööööööör. Tror jag vet varför, har nog suttit framför datorn för mycket idag. Min syn är väl inte den bästa, kanske jag behöver läsglasögon igen? Hade glasögon förut som jag skulle använda då jag läste, kollade på TV, satt vid datorn osv... Men det var liksom 7-8 år sedan, sen så växte de tydligen bort. Har en känsla av att de inte alls är borta............ Aj säger jag bara, AJ.

Ska slå på Allt för min syster och sova, sikken fredag hurrni..........

Men måste erkänna - det är skönt att ligga hemma ensam totalnykter, äta godsaker och bara vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0