GRATTIS BÄSTA SANDRA

Nu jävlar är de babyboom runtomkring mig kan jag lova! Som jag berättade så födde July sina två tvillingflickor igår, och idag födde Sandra sin pojk!!!!!! Två av mina vänner har nu fått sammanlagt tre bäsisar på två dagar, blir lite för mycket för mitt lilla hjärta dehär! :'D Åh, är så glada för deras skull. Leah, Nellie och Theo är lyckligt lottade barn minsann! ♥ Tre friska och sockersöta barn :) Stort grattis till Sandra och Ted!!!!!!!!!! Och såklart July ännu en gång :)

I övrigt har dagen varit PISS. P-I-S-S. Fullständigt förjävlig.

Känner jag någon press att skaffa barn? Nej. NEEEEEEEEEEEEEEEJ. Ånej. Ska hitta the love of my life först jöh. Annars blire inge av så att säg! Lite längtar man väl däremot, får jag en dotter i framtiden vet jag precis vad hon ska heta!!! :) Men de håller jag för mig själv ;) Känns som om jag måste skriva upp namnet så att jag kommer ihåg de om jag väl får en dotter..... För det lär ju dröja typ såhär 10 år innan jag skaffar barn..................... 8 av dem åren lär väl gå åt till att hitta en normal kille :)))) Tar ju sin lilla tid... Men den som väntar på nå gott...!

Aa men nu känner jag mig ju inte alls i behov av att skaffa karl......... Inte alls, nej nej.................... Kan vara singel och leva rövare på krogen hela livet ja, toppen.....................













Ibland är det okej att bli lite nostalgisk.... Och ibland är de okej att lägga upp fula bilder där man bjuder på sig själv, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0