Fotografering

Tjena mittbena

Kvällen har spenderats med Tessan, Courtney (från California) och Sarah (från Irland) på Elk! Första gången jag träffade dem två sistnämnda och inte nog med det så bor Courtney 3 dörrar bort från mig! How awesome? :D Sköna tjejer dedär! Jag tog bara en drink, skönt :)

Idag var jag alltså på Pynk Studios med Sassou! Blev sminkade, fixade i håret, fotade och sen fick jag välja ut en gratis bild! En bild kostade i vanliga fall 99 pund, sjuuuuuukt dyrt. Men sjuuuuuuukt kul!!!!!


Såhär blev resultatet! Inte fullt nöjd med sminket och håret, men vad gör de om hundra år?

FÖRRESTEN! Idag kom snön till London. Vill gråta en skvätt, men vad gör de för nytta..... Hatar snö, men får väl finna mig i de i ett par dagar tills de smälter bort, hehehe....

Nu ska jag proppa i mig chips och sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0