Byebye utväxt

Sådärja, då var äntligen min megavackra utväxt borta! Är lycklig över att jag hittat en hårfärg som är precis den färgen jag behöver, ska alltid använda den nu och ingen annan! Nice'n Easy 103a Natural Medium Blonde för er som är intresserade ;) Haha.

Helt galet vad mitt hår har växt. Måste vara tack vare vitaminerna jag börjat äta, har alltid växt grisigt sakta annars. Äter vitaminer från Nutrilite för hår, hud och naglar. Håret känns starkare och växer snabbare, naglarna blir starkare och går inte av lika lätt och huden känns jämnare och lenare. Grymt vettja!!! Känner faktiskt skillnad!!!

Iallafall, ska göra mig klar för att sticka till Charlotte ikväll. Ska vara där kvart i åtta och har 1 minuts gångavstånd så behöver väl inte direkt jäkta... Haha.

Hörs senare, tar med mig datorn dit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0