Älskade helg

Hello m8s ;)

Uppe med tuppen som vanligt. Ska pilla på med lite grejer här hemma innan jag sticker iväg till Emil. Skön....t

Älskar de faktum att de är fredag idag. Ååhhhh, så jag har längtat efter helg. Ikväll ska jag kolla in en klubb som jag kanske ska ha ett bday event på, vill kolla in den innan jag bestämmer något :) Sen blir det mys med Khadije och Mariam för första gången på typ en månad... Haha, skönt det ska bli att inte gå ut i helgen (läs: dricka).

Imorgon ska jag och Sassou på fotografering på Pynk Studios i Victoria! Kommer bli awesome! :D Gillar att vi ska åka dit osminkade, ofixade i håret och med 4 ombyten. Kommer se ut som ett troll när jag åker dit och förhoppningsvis som en prinsessa när jag åker därifrån, haha :D Dem verkar vara proffs så de ska bli kul :)

Tvätta, duscha och förbereda middag nudå! Hörs HÄJ


Tomorrow it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0