4 days to go

Äntligen fredag!

Idag blir det nog lugna puckar, nu på dagen tänkte jag städa igenom mina lådor, garderoben osv, duscha och bara slappa. Somnade med blött hår häromdagen och håret blev till en risbuske........... Har sagt åt mig själv att INTE gå ut denna helg, får se hur de blir med det, hehe...

4 dagar kvar tills jag fyller år och 7 dagar kvar tills den ska firas! Tror aldrig jag sett fram emot en födelsedag såhär mycket, längtan slår helt klart längtan som var till min 18- och 20-årsdag! Minns båda dem dagarna som om det vore igår... Dagen jag fyllde 18 satt jag hemma hos min dåvarande pojkvän på myskväll... Kanske aningen korkat JA, de var till och med på en helgdag, men fyller man år på Alla hjärtans dag så får man väl offra sig lite då... Min 20-årsdag ägnade jag på jobbet, haha. Slutade klockan sju minns jag och åkte sen hem där några vänner stod och lagade middag :) På lunchen gick jag till bolaget, haha... Minns hur läskigt det var!

Denhär födelsedagen kommer firas här i London med några av mina absolut bästa!! ♥ Svårslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0