120222

Tjejnarej

Vilken sömnig onsdag detta har varit. Mitt huvud har vägt ton hela dagen och jag har känt mig så grymt seg och slö. Kan inte skylla på vädret heller. Har varit okej väder, särskilt igår då solen stekte sjukt varmt. Sägs att det ska bli snöstorm (a.k.a 5 mm med snö), får se hur de blir med de...

Mamma tycker att jag ska gå till husläkaren och ta blodprov och kolla om jag har brist på järn osv (hon hade det i min ålder, kan ju gå i släkta liksom), men assåååå.... Jag hatar sprutor, jag hatar blod och jag hatar smärta. Tror faktiskt att jag hellre är trött...............

Inget intressant som hänt idag, ska chillinani framför O.C. tänkte jag dårå. Och sova. För jag är trött.......... Livin' the dream........


Då det var som mest snö för någon vecka sen. Courtney, som är från California och inte van vid snö, sprang ut som ett litet barn på julafton... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0