120205

God sönday

Vaknade tidigt idag trots att jag kom i säng sent, skönt det så man slipper sova bort hela dagen!

Ska möta upp Khadije, Mariam, Johanna, Emil och Emme på Oxford Street om ungefär två timmar, kul att dem tre sistnämnda befinner sig i London över helgen! Ska väl luncha och kanske fönstershoppa lite :)

Herre min skapare, vad mycket snö det kom inatt! Har tydligen aldrig varit såhär mycket snö i London NÅGONSIN. Det är plusgrader ute nu, så hoppas det smälter bort fortare än fan :) Kan knäppa ett kort sen så ska ni få se hur "mycket" det är!

Ganska roligt att se hur panikslagna engelsmännen blir när det kommer snö. Inga bussar går. Alla människor står under tak och ser ut att vara typ rädda för snön, haha. Vissa går omkring med paraply (???) och ser ut som om dem vill börja gråta. Haha, vilken skillnad jämfört med Sverige!

Nu ska jag fixa till mig lite innan jag drar mig för att träffa mina svennar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0