1 feb

Hej hopp

Jaha, då var vi inne i februari då. Galet vad fort tiden går.

Tog en joggingtur/promenad i nästan två timmar imorse, skönt! Känner mig bättre nu, kände mig dock lite risig där på slutet. Men kunde inte låta bli, var några dagar sen jag tränade. Idag är det SJUKT kallt ute, de värsta är att de är lika kallt i mitt rum. Har ett fönster som inte går att stänga och de blåser riktigt mycket ute, så ligger jag i sängen så känner jag hur kalluften blåser in på mig... Sjukt. Ligger i kläder, morgonrock under täcket och ändå fryser jag........... Hmm.

Klarar inte av att skriva mer nu, måste ta ner händerna under täcket innan dem fryser till is. Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0