Måndag

Tjoflöjt

Ligger i soffan med tre filtar och håller ändå på att frysa ihjäl. Detta väder tar kål på mig. Och min bil. Den mår inte direkt prima, min kalla stackars pärla :(

Har hunnit med en del på min lediga helg. Varit med Ida och med Lennie. Var på Oscar häromdagen med Lennie, Jonas och Inga. Hängde hos dem innan, spelade lite spel och drack lite :) Mys! Och igår var även jag, Lennie och Jocke på Bite Line och käkade tacobuffe :) Träffade på Robbe och hans tjej där så vi satt och surra ett tag.

Idag har jag jobbat, åkte hem efter jobbet och har inte gjort ett skit sen dess. Känner mig trött, slö och orkeslös. Men skönt att bara vara själv hemma ett tag, har hängt och sovit hos Lennie i flera dagar nu så ska faktiskt bli lite skönt att fläka ut mig i soffan och få lite ensamtid :)

Imorgon är det jobb till fyra som gäller, sen får jag se vad jag hinner med :)

Nu, dusch! Pusshej leverpastej

Fy bövelen för denna kyla. Men mysigt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0